S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

15.5.2020 INVENTURA - ZAVŘENO!
Většinu zboží expedujeme v běžných termínech.
info@zoolekarna.cz
Vzhledem k zvýšenému počtu objednávek a časové
vytíženosti nebudu k dispozici na telefonu!

Doprava a platba

Dostupnost zboží

U většiny produktů skladem je dostupnost 24-48hodin. U produktů, které nejsou skladem je dostupnost na dotaz.

ZBOŽÍ SKLADEM - Zboží se nachází u nás, nebo u dodavatele který nám jej zpravidla dodá do druhého dne, přepravci je pak předáno nejpozději následující den.

V případě platby bankovním převodem zboží expedujeme po připsání platby na náš účet.

 

Veškeré naše zboží pochází od autorizovaných distributorů,  nehrozí tedy, že byste od nás zakoupily padělky, nebo zboží neodpovídající kvality.

 

DOPPRAVA A PLATBA

 

Možnosti dopravy

Aktuální ceník dopravy je uveden v nákupním košíku.

Do zahraničí nezasíláme!

 

MOŽNOSTI PLATBY

DOBÍRKOU (hotově řidiči dopravce při předání zboží), kdy kupující hradí celkovou cenu zboží, včetně poplatku za poštovné a balné. Prodejce si vyhrazuje právo po předchozí dohodě s kupujícím změnit druh a cenu poštovného.

BEZHOTOVOSTNÍM PŘEVODEM NA ÚČET

Číslo bankovního účtu:
2113943493/2700 (UniCredit Bank)
Jako variabilní symbol uvádějte číslo faktury

 

Postup při převzetí zásilky 

Při převzetí od přepravce zásilku pečlivě zkontrolujte.

Pokud je  viditelně poškozena (např. natržený nebo zdeformovaný obal zásilky), je třeba reklamovat toto poškození  přímo u dopravce.

V takovém případě trvejte  na sepsání reklamačního protokolu o poškození zboží přímo na místě při přebírání zboží.

(Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je zjevně poškozena.)

Pakliže převezmete zásilku, jejíž obal nejeví žádné známky poškození a teprve až po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, je kupující povinen tuto vadu uplatnit neodkladně (to znamená do 48h od doručení).

Nejprve v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která zboží doručila a nahlaste škodní událost (viz reklamační řády přepravců).  následně kontaktujte prostřednictvím emailu prodávajícího.

NDkwNDk3Z